5/30/2020

صبح امروز:

جلسه بررسی احداث و بازپیرایی مجموعه ورزشی شقایق برگزار شد

جلسه بررسی احداث و بازپیرایی مجموعه ورزشی شقایق با حضور مسئولان سازمان های مختلف شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، جلسه بررسی احداث و بازپیرایی مجموعه ورزشی شقایق یک و دو در سالن جلسات منطقه دو شهرداری قزوین برگزار شد.
این جلسه با حضور کیومرث فدایی فر مدیر منطقه دو شهرداری قزوین، علیرضا حیدری معاون فنی و عمرانی منطقه دو ، نماینده سازمان خدمات طراحی  و نمایندگان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.
در این جلسه درباره چگونگی بازپیرایی مجموعه ورزشی شقایق یک در زمینه های های فرهنگی و ورزشی و همچنین چگونگی احداث مجموعه ورزشی شقایق دو بحث و گفت و گو شد.
کیومرث فدایی فر مدیر منطقه دو شهرداری قزوین در حاشیه این جلسه اظهارکرد: مجموعه ورزشی شقایق در منطقه دو شهرداری قزوین یکی از مجموعه های ورزشی پرطرفدار در بین شهروندان قزوینی محسوب می شود که این مهم سبب می شود تا این مجموعه را از لحاظ فرهنگی و ورزش بروزرسانی کنیم.
وی افزود: در کنار بازپیرایی این مجموعه ورزشی، منطقه دو شهرداری قزوین با همکاری سازمان های مختلف شهرداری  به دنبال احداث مجموعه ورزشی شقایق دو نیز هست که امیدواریم به زودی تحقق یابد.
 فدایی فر گفت: منطقه دو شهرداری قزوین بر احداث مجموعه های فرهنگی و ورزشی در این منطقه تمرکز ویژه ای دارد، تمرکزی که امیدواریم نتیجه آن افزایش نشاط در بین شهروندان این منطقه باشد.
پایان پیام.

related images