6/1/2020

فدایی فر:

عملیات اجرایی پروژه خانه تئاتر قزوین تسریع می یابد

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: عملیات اجرایی پروژه خانه تئاتر قزوین تسریع یافته و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، کیومرث فدایی فر در حاشیه بازدید شهردار قزوین از پروژه خانه تئاتر شهر قزوین که عصر یکشنبه انجام شد، اظهار داشت: منطقه دو شهرداری قزوین تمرکز ویژه ای بر پروژه های فرهنگی و ورزشی دارند و تمام تلاش خود را برای بهره برداری هر چه زودتر این پروژه ها انجام می دهد.
وی افزود: در زمینه پروژه های فرهنگی در حال حاضر این منطقه در حال احداث دو پروژه مهم خانه تئاتر قزوین و فرهنگسرای کیمیای 9 است که با راه اندازی این دو پروژه کمک زیادی به افزایش فضای فرهنگی شهر خواهد شد.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: پروژه خانه تئاتر قزوین در زمینه تخصیص اعتبارات با مشکلاتی رو به رو شده بود که امیدواریم با مساعدت شهردار قزوین و دست اندرکاران شهرداری قزوین این مشکل به زودی برطرف شود و در روند اجرایی این پروژه تسریع یابد.
فدایی فر خاطرنشان کرد: پروژه خانه تئاتر قزوین از جمله مهم ترین پروژه های فرهنگی شهر قزوین و دارای دو هزار و ۱۰۰ مترمربع مساحت و زیربنای زیربنای ۹۲۰ مترمربع است که امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.
پایان پیام.

related images