شنبه ۱۳۹۹/۰۳/۲۴

عملکرد واحد اجرائیات منطقه 2 شهرداری در اردیبهشت ماه تشریح شد

عملکرد واحد اجرائیات منطقه 2 شهرداری قزوین در اردیبهشت ماه امسال تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، فدایی فر با اشاره به مهم ترین اقدامات واحد اجرائیات این منطقه در اردیبهشت ماه امسال اظهار داشت: واحد اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین در اردیبهشت ماه امسال اقدامات متعددی را برای پیشگیری از هر گونه تخلف در زمینه ساخت و ساز غیر مجاز و سایر اقدامات غیرقانونی انجام داده است.
وی افزود: براساس آمار جمع آوری شده در اردیبهشت ماه امسال 132 مورد ممانعت از ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز به ثبت رسیده است.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: این منطقه در زمینه اجرای حکم 25 مورد، در زمینه ارائه اخطار کتبی جهت تعطیل کار 345 مورد و در زمینه تعهد کتبی از متخلفین 14 مورد را به ثبت رسانده است.
 فدایی فر خاطرنشان کرد: واحد اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین در اردیبهشت ماه امسال 97 مورد جمع آوری وسایل متخلفین، 100 مورد استرداد اجناس جمع آوری شده سد معبر و پلیس ساختمان، 17 مورد ارائه اخطار کتبی به مغازه داران و 50 مورد هم جمع آوری وسایل و لوازم کار انجام داده است.
وی گفت: امیدواریم شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین در امورات و ساخت و ساز های خود موارد قانونی را رعایت کنند تا بدین وسیله واحد اجرائیات مجبور به اجرای احکام مختلف نشود.
پایان پیام.

تصاویر مرتبط