چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۱۱

فدایی فر:

نصب 52 متر پل فلزی در ناحیه شهری آزادگان

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در خردادماه امسال 52 متر پل فلزی در ناحیه شهری آزادگان نصب و یا ترمیم شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، فدایی‌فر با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام شده این منطقه در خرداد ماه امسال اظهار کرد: منطقه دو شهرداری قزوین در خرداد ماه امسال اقدامات زیادی را در زمینه لکه‌گیری معابر، ترمیم ترانشه معابر، پیاده رو سازی آسفالت، ترمیم یا نصب جداول، دریچه، پل فلزی و... انجام داده است.
وی افزود: یکی از اقداماتی که در خرداد ماه امسال مورد توجه جدی قرار گرفته است موضوع ترمیم یا نصب پل فلزی در ناحیه شهری آزادگان می باشد.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: براساس آمارهای به دست آمده در خردادماه امسال 52 متر پل فلزی در ناحیه شهری آزادگان نصب و یا ترمیم شده است.
فدایی فر گفت: این اقدام با هدف تسهیل در رفت و آمد عابران پیاده و عبور و مرور وسایل نقلیه انجام شده است که امیدواریم مورد رضایت شهروندان این ناحیه شهری قرار گیرد.
وی تصریح کرد: پیمانکاران منطقه دو شهرداری قزوین به طور روزانه به دنبال برطرف کردن مشکلات شهری منطقه دو شهرداری قزوین هستند.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: مردم این منطقه هم می توانند مشکلات خود را از طریق راه های مختلف ارتباطی به سمع و نظر مسئولان این منطقه برسانند تا بدین وسیله در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکلات بهبود یابد.
پایان پیام.

تصاویر مرتبط