چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۱۱

با حضور مسئولان شرکت فرآورده های نفتی؛

جلسه هماهنگی اجرای پروژه مجموعه ورزشی شقایق برگزار شد

جلسه هماهنگی اجرای پروژه مجموعه ورزشی شقایق با حضور مسئولان شرکت فرآورده های نفتی و مدیران منطقه دو شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، صبح امروز جلسه مشترک مدیران منطقه دو شهرداری قزوین با مدیران شرکت فرآورده های نفتی ایران جهت پیگیری پروژه مجموعه ورزشی شقایق برگزار شد.

این جلسه به منظور احداث مجموعه ورزشی شقایق2 و برطرف کردن مشکلات مجموعه ورزشی شقایق یک در دفتر شهردار منطقه دو قزوین برگزار شد.

در این جلسه کیومرث فدایی فر مدیر منطقه دو شهرداری قزوین، محمد اسماعیل حافظی مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین، علیرضا حیدری معاون فنی و عمرانی منطقه دو شهرداری قزوین، فولادوند از مدیران شرکت فرآورده های نفتی ایران و سایر مسئولان شهری و منطقه ای حضور داشتند.

کیومرث فدایی فر مدیر منطقه دو شهرداری قزوین در این جلسه اظهار کرد: از آنجایی که پروژه مجموعه ورزشی شقایق در مسیر عبور لوله های نفت قرار دارد جلسه با مسئولان شرکت نفت برای اجرای هرچه بهتر این پروژه با توجه به پروتکل ها و مقررات این شرکت از اهمیت بالایی برخوردار بود که خوشبختانه در این جلسه بسیاری از تمهیدات لازم اتخاذ شد.

فدایی فربا اشاره به تمرکز منطقه دو شهرداری قزوین در زمینه پروژه های ورزشی و فرهنگی گفت: منطقه دو شهرداری قزوین در راستای اجرای سیاست های خود تمرکز ویژه ای را برای عملیاتی ساختن پروژه های فرهنگی و ورزشی دارد.

وی افزود: یکی از مهم ترین پروژه های ورزشی و فرهنگی این منطقه پروژه مجموعه ورزشی شقایق یک و دو است که مجموعه نخست آن سال های زیادی است که مورد استفاده عموم مردم شهر قزوین قرار گرفته است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: از آنجایی که این مجموعه های ورزشی در مکان های پر رفت و آمد شهری قرار دارند باید توجه ویژه ای هم در زمینه سیمای شهری شود که امیدواریم تمامی تدابیر لازم اتخاذ شود.

فدایی فر تصریح کرد: تکمیل پروژه های ورزشی و فرهنگی منطقه دو شهرداری قزوین می تواند بسترمناسبی را برای افزایش سرانه ورزشی و فرهنگی نوجوانان و جوانان این منطقه فراهم کند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط