پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۱۲

منطقه 2 شهرداری قزوین در هفته ای که گذشت

پورتال شهرداری قزوین در گزارشی فعالیت منطقه 2 شهرداری قزوین در هفته ای که گذشت را بررسی کرده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، براساس اطلاعات منتشر شده در پورتال شهرداری قزوین، این منطقه هفته ای پرکار و پر مشغله را در راستای اجرای اقدامات مورد نظر و عملیاتی کردن پروژه های عمرانی داشته است.
از مهم ترین اقدامات منطقه دو شهرداری قزوین در این هفته می توان به اجرای پروژه های عمرانی پاتوق محله خیابان فردوسی و پاتوق محله میدان عدل اشاره کرد که روزهای آخر عملیات عمرانی خود را سپری می کنند و به زودی به بهره برداری خواهند رسید.
این منطقه در حال حاضر پروژه های عمرانی دیگری مانند فرهنگسرای کیمیای 9 را هم در حال احداث دارد که این پروژه هم به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
گزارش عملکرد منطقه دو شهرداری قزوین در خرداد ماه امسال از دیگر موضوعاتی بوده است که پورتال شهرداری قزوین تمرکز ویژه ای را نسبت به آن داشته است.
لکه‌گیری 525 متر از معابر ناحیه شهری شهیدبابایی، صدور پروانه نزدیک به 10 هزار متر مربع بنا و نصب 52 متر پل فلزی در ناحیه شهری آزادگان از مهم ترین عناوینی است که در این هفته در پورتال شهرداری قزوین منتشر شده است.
از دیگر اقدامات منطقه دو شهرداری قزوین در این هفته می توان به برگزاری جلسه مشترک مدیران این منطقه با مدیران شرکت فرآورده های نفتی ایران اشاره کرد که به منظور اجرای هر چه بهتر پروژه مجموعه ورزشی شقایق انجام شده بود.
شهروندان و مخاطبین گرامی می توانند آخرین اخبار منطقه دو شهرداری قزوین را از طریق سایت http://www.qazvin.ir// دنبال کنند.
پایان پیام.

تصاویر مرتبط