چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۱۸

فدایی فر:

ملاحظات ساکنین محل احداث مجموعه ورزشی شقایق 2 اجرایی می شود

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: نظر ساکنین منطقه ای که در آن پروژه مجموعه ورزشی شقایق دو احداث می شود برای مجموعه شهرداری قزوین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به طور قطع دغدغه ها و پیشنهادات آنها در ساخت این پروژه لحاظ می شود.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین ظهر امروز جلسه هماهنگی عملیات عمرانی پروژه مجموعه ورزشی شقایق دو با حضور مسئولان شهری برگزار شد.
در این جلسه مهدی عبدالرزاقی نائب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، کیومرث فدایی فر مدیر منطقه دو شهرداری قزوین، حمیدرضا حیدری معاون فنی و عمرانی منطقه دو شهردری قزوین، ساکنین ضلع جنوبی پروژه مجموعه ورزشی شقایق دو و سایر مسئولان ذیربط شهرداری حضور داشتند.
این جلسه با هدف برطرف شدن دغدغه های ساکنین منطقه احداث مجموعه ورزشی شقایق دو برگزار شده بود که مسئولان در این زمینه مساعدت ها و تعهدات لازم را مطرح کردند.
کیومرث فدایی فر مدیر منطقه دو شهرداری قزوین در این جلسه با اشاره به اهمیت پروژه مجموعه ورزشی شقایق دو اظهار داشت: بهسازی و احداث مجموعه ورزشی شقایق یکی از مهم ترین پروژه های حال حاضر منطقه دو شهرداری قزوین به حساب می آید و بای احداث هر چه بهتر آن جلسات متعددی را با دست اندرکاران و ساکنان این منطقه برگزار کرده ایم.
وی افزود: ساخت این پروژه ملاحظات مختلفی را در بردارد که سعی شده تمامی این ملاحظات و حتی تعهدات به شرکت ها و سازمان های مختلف اجرایی شود.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: نظر ساکنین منطقه ای که در آن پروژه مجموعه ورزشی شقایق دو احداث می شود برای مجموعه شهرداری قزوین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به طور قطع دغدغه ها و پیشنهادات آنها در ساخت این پروژه لحاظ می شود.
فدایی فر گفت: امیدواریم با برگزاری جلسات متعدد و با تامین اعتبارات لازم این پروژه را هر چه سریعتر به بهره برداری برسانیم.
پایان پیام.

تصاویر مرتبط