فدایی فر اعلام کرد:
ثبت 290 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی
مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: براساس آمارهایی که از طریق نرم افزار به دست رسیده است در خرداد ماه امسال 290 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه دو شهرداری قزوین ثبت شده است.
به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، فدایی فر با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در ناحیه شهری شهیدبابایی این منطقه در خرداد امسال، اظهار کرد: منطقه 2 شهرداری قزوین همواره به دنبال اتخاذ سازوکارهایی است تا به وسیله آن مردم و شهروندان این منطقه بتوانند به راحتی دغدغهها، مشکلات و پیشنهادات خود را با مدیران منطقه مطرح کنند.
وی افزود: بر همین اساس شهروندان میتوانند با چهار روش ارتباط حضوری، مکاتبهای، تلفنی و سامانه 137 مشکلات خود را با شهرداری منطقه 2 در میان بگذارند.
مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین با اشاره به تعداد مراجعات مردمی که در ناحیه شهری شهد بابایی به ثبت رسیده است، عنوان کرد: براساس آمارهایی که از طریق نرمافزار به دست رسیده است در خرداد امسال 290 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه 2 شهرداری قزوین ثبت شده است.
فدایی فر گفت: از این آمار 63 مورد مراجعه حضوری، 33 مورد مکاتبه، 75 مورد تلفن و 119 مورد از طریق سامانه 137 انجام شده است که این آمار نشاندهنده کاهش حضور شهروندان در شهرداری منطقه 2 با توجه به شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصلهگذاری اجتماعی است.
وی افزود: همچنان تاکید مدیران و مسئولان منطقه بر پیگیری و بیان مطالبات شهروندان از روش های غیر حضوری است تا خطر بروز بیماری به حداقل برسد.
پایان پیام