پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۲۶

منطقه 2 شهرداری قزوین در هفته ای که گذشت

پورتال شهرداری قزوین در گزارشی اقدامات انجام شده منطقه 2 قزوین را در هفته گذشته بررسی کرده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، براساس اخباری که در پورتال شهرداری منطقه دو قزوین منتشر شده است می توان نتیجه گرفت که این منطقه در راستای خدمات رسانی مطلوب در زمنیه های مختلف عمرانی، فرهنگی و غیره روزهای شلوغی را سپری می کند.
در این هفته، این منطقه تمرکز زیادی برای اطلاع رسانی پروژه ها و اقدامات انجام شده در خرداد ماه دارد و اطلاعات مختلفی را در اختیار مخاطبان قرار داده است.
ثبت 135 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری آزادگان، انجام 280 متر ترمیم ترانشه معابر در ناحیه شهری آزادگان، انجام340 متر پیاده‌رو سازی آسفالت در ناحیه شهیدبابایی، شرکت مدیر منطقه دو شهرداری قزوین در پویش" من هم ماسک میزنم"، پیگیری 61 مورد از مشکلات ناحیه آزادگان از سازمان‌ها و ادارات، ثبت 290 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی و تشریح عملکرد واحد اجرائیات منطقه دو در خرداد ماه مهم ترین اخباری بوده است که در خرداد ماه امسال اتفاق افتاده بود.
منطقه دو شهرداری قزوین در هفته گذشته تمرکز زیادی هم در تکمیل پروژه های عمرانی مختلف از جمله لکه گیری معابر، ترمیم ترانشه معابر، پیاده رو سازی کفپوش و آسفالت و غیره انجام داده است.
پایان پیام.

تصاویر مرتبط