یکشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۲۹

فدایی فر خبر داد:

پیگیری 89 مورد از مشکلات ناحیه شهیدبابایی در سازمان‌ها و ادارت مختلف

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: براساس آمار ثبت شده در خرداد امسال 89 مورد پیگیری معضلات و مشکلات ناحیه شهری شهیدبابایی از سازمان‌ها و ادارت مختلف به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، فدایی‌فر با تشریح فعالیت ناحیه شهیدبابایی در خرداد امسال اظهار کرد: در خرداد ماه امسال اقدامات عمرانی و خدماتی مختلفی برای برطرف شدن مشکلات ناحیه شهری آزادگان انجام شده است. 

وی بیشترین مشکلات پیگیری شده در ناحیه آزادگان را درباره موضوعات خدمات‌رسانی، عمران و پسماند عنوان کرد و گفت: در خرداد امسال برای برطرف شدن مشکلات ناحیه شهری شهید بابایی با سازمان‌های مختلفی از جمله سازمان عمران، سازمان مدیریت پسماندها، سازمان فرهنگی و ورزشی، سازمان فضای سبز، سازمان ترافیک و... ارتباط داشته‌ایم.


مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین در ادامه بیان کرد: براساس آمار ثبت شده در خرداد ماه امسال 89 مورد پیگیری معضلات و مشکلات ناحیه شهری شهیدبابایی از سازمان ها و ادارت مختلف به ثبت رسیده است.


فدایی فر افزود: براساس این آمار سازمان های خدمات رسان با 44 مورد و سازمان زیباسازی با سه مورد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان ارتباط را با این ناحیه داشته‌اند.


وی گفت: ناحیه شهری شهیدبابایی در خرداد امسال در مدیریت پسماندها 12 مورد، سازمان فضای سبز هفت مورد و سازمان عمران 23 مورد پیگیری معضلات مختلف را انجام داده است. 

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط