دوشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۳۰

حیدری عنوان كرد:

روسازی کفپوش 275 متر مربع از معابر ناحیه شهری شهیدبابایی

معاون فنی و عمرانی منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در خرداد ماه امسال 275 متر مربع از معابر ناحیه شهری شهیدبابایی پیاده روسازی کفپوش شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، حیدری با اشاره به مهم ترین اقدامات عمرانی انجام شده در خرداد ماه امسال اظهار داشت: در خرداد ماه امسال اقدامات عمرانی متعددی در زمینه لکه گیری معابر، ترمیم ترانشه معابر، پیاده روسازی آسفالت و کفپوش، ترمیم یا نصب جداول، دریچه، پل فلزی، دال بتنی و... در ناحیه شهری شهیدبابایی انجام شده است.

وی افزود: یکی از این اقداماتی که در بهبود فضا و سیمای شهر و در سهولت رفت و آمد عابران پیاده نقش بسزایی دارد پیاده رو سازی کفپوش است که در این ماه مانند ماه های گذشته متراژ قابل قبولی انجام شده است. 

معاون فنی و عمرانی منطقه دو شهرداری قزوین ادامه داد: در خرداد ماه امسال 275 متر مربع از معابر ناحیه شهری شهیدبابایی پیاده روسازی کفپوش شده است.

حیدری اظهار كرد: منطقه دو شهرداری قزوین براساس گزارشات مردمی مختلف و براساس بازدیدهای مستمر کارشناسان اجرایی مشکلات شهری این منطقه را رصد کرده و در اسرع وقت اقدامات لازم را برای بهبود آن انجام می دهد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط