چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۶/۱۲

فدایی فر:

ممانعت از 184 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه 2 شهرداری قزوین

مدیر مطقه دو شهرداری قزوین گفت: یکی از اقدامات مهم واحد اجرائیات ممانعت از ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز بوده است که در این ماه بالغ بر 184 مورد بوده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین فدایی فر با اشاره به مهم ترین اقدامات واحد اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین در مرداد ماه امسال اظهار کرد: واحد اجرائیات منطقه دو  در این ماه اقدامات متعددی را در زمینه ممانعت از ساخت و ساز و تعمیر غیرمجاز، اجرای حکم، ارائه اخطار کتبی جهت تعطیلی کار، اخذ تعهد کتبی از متخلفین، جمع آوری وسایل متخلفین، ارائه اخطار کتبی به مغازه داران و غیره انجام داده است.

وی افزود: در همین راستا یکی از اقدامات مهم این واحد ممانعت از ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز بوده است که در این ماه بالغ بر 184  مورد بوده است.

مدیر مطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: شهروندان قزوینی باید در ساخت و سازها و تعمیرات ساختمانی خود قوانین شهرداری را رعایت کنند و براساس قوانین موجود ساخت و سازهای خود را انجام دهند.

فدایی فر خاطرنشان کرد: این ممانعت به صورت معمول پس از اخطارها و بی توجهی های پر تکرار شهروندان اتفاق می افتد که امیدواریم روز به روز کاهش یابد.

وی افزود: البته قانون ساخت و ساز در شهرداری منطقه دو قزوین خوشبختانه توسط بسیاری از شهروندان رعایت می شود، اما انتظار این است که تعداد باقی مانده هم این مهم را انجام دهند.

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط