پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۶/۲۰

فدایی فر خبر داد؛

پیگیری 37 مورد از معضلات ناحیه شهیدبابایی از سازمان‌ها و ادارات مختلف

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: براساس آمار ثبت شده در مرداد ماه امسال 37مورد پیگیری معضلات و مشکلات ناحیه شهری شهیدبابایی از سازمان ها و ادارت مختلف به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، براساس اخباری که در پورتال شهرداری منطقه دو قزوین منتشر شده است می توان نتیجه گرفت که این منطقه در راستای خدمات رسانی مطلوب در زمینه های مختلف عمرانی، فرهنگی و غیره روزهای شلوغی را سپری می کند.
 

در این هفته، این منطقه تمرکز زیادی برای اطلاع رسانی پروژه ها و اقدامات انجام شده در تیر ماه و چهار ماه نخست امسال داشته و اطلاعات مختلفی را در اختیار مخاطبان قرار داده است.


پس از تعطیلی دو روزه روزهای نخست هفته به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشئرای حسینی، ترمیم و بهسازی 840 متر مربع از معابر ناحیه شهری شهید بابایی قزوین، تشریح عملکرد واحد حفاری منطقه دو شهرداری قزوین، ممانعت از 184 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه 2 شهرداری قزوین، جدول‌گذاری 252 متر مربع از معابر ناحیه آزادگان و ثبت 114 پیام در سامانه 137 ناحیه شهری شهیدبابایی از جمله مهم ترین اخباری بوده است که در مرداد ماه امسال اتفاق افتاده بود.
 

منطقه دو شهرداری قزوین در هفته گذشته تمرکز زیادی هم در تکمیل پروژه های عمرانی مختلف از جمله لکه گیری معابر، ترمیم ترانشه معابر، پیاده رو سازی کفپوش و آسفالت و غیره انجام داده است.
 

پایان پیام.

تصاویر مرتبط