شنبه ۱۳۹۹/۰۶/۲۲

زارعی:

118 مورد مراجعات مردمی در ناحیه آزادگان به ثبت رسیده است

معاون منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در مرداد ماه امسال، 118 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری آزادگان ثبت شده که امیدواریم این تعداد مراجعه با برطرف شدن مشکلات همراه بوده باشد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ زارعی با اشاره به اقدامات انجام شده این منطقه در مرداد ماه امسال اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات شهروندان و ایجاد فضایی مناسب برای ارتباط شهروندان و مسئولان و بیان انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود به مسئولان منطقه دو شهرداری قزوین همواره یکی از اولویت های این منطقه بوده است.

وی افزود: در همین راستا تمامی سازوکارهای ارتباط گیری مردم و شهروندان با مدیران منطقه دو شهرداری قزوین به نحو احسن برگزار می شود تا بدین وسیله شهروندان بتوانند به راحتی هر چه بیشتر دغدغه های خود را مطرح کنند.

معاون منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: ارتباط حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 چهار روشی است که مردم می توانند به وسیله آن مشکلات خود را به مسئولان ذی‌ربط گزارش داده و از نتایج رسیدگی به این مشکلات مطلع شوند.

زارعی خاطرنشان کرد: در مرداد ماه امسال، 118 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری آزادگان ثبت شده که امیدواریم این تعداد مراجعه با برطرف شدن مشکلات همراه بوده باشد.

وی بیان کرد: ارتباط حضوری با 19 مورد، مکاتبه ای با 8 مورد، تلفنی با 35 مورد و سامانه 137 با 56 مورد در این فهرست قرار دارند.

معاون منطقه دو شهرداری قزوین گفت: مدیران و کارمندان منطقه دو شهرداری قزوین همواره تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بتوانند مشکلات مردم را با سرعت و دقت بیشتری برطرف کنند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط