چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۷/۲۳

فدایی فر:

پروژه های پیاده روسازی بلوار مدرس به اتمام رسید

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پروژه های پیاده روسازی بلوار مدرس با وجود عدم پیشرفت ریالی مناسب به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین کیومرث فدایی فر با اشاره به مهم ترین اقدامات عمرانی که در حال حاضر در این منطقه در حال عملیاتی شدن است، اظهار کرد: یکی از پروژه هایی که در حال حاضر منطقه دو شهرداری قزوین در حال اجرای آن است پروژه پیاده روسازی خیابان بلوار مدرس از چهارراه محمد رسوال الله (ص) تا میدان نصر ضلع شرق و غرب  و پروژه پیاده روسازی خیابان بلوار مدرس از سه راه عدل تا چهارراه محمد رسول الله (ص) است.
 

وی افزود: پروژه پیاده روسازی خیابان بلوار مدرس از چهارراه محمد رسوال الله (ص) تا میدان نصر ضلع شرق و غرب  در حال حاضر 100 درصد رشد فیزیکی داشته است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.


مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: برای پروژه پیاده روسازی خیابان بلوار مدرس از چهارراه محمد رسوال الله (ص) تا میدان نصر ضلع شرق و غرب  بیش از 13 میلیارد ریال اعتبار لازم است که تا به امروز بیش از 87 درصد آن تامین شده است.
 

این مسئول اضافه کرد: دیگر پروژه ای که در حال حاضر در حال عملیاتی شدن است پروژه پیاده روسازی خیابان بلوار مدرس از سه راه عدل تا چهارراه محمد رسول الله (ص) است که آن هم 100 درصد رشد فیزکی داشته است، برای این پروژه هم 13 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که تنها 50 درصد آن تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: امیدواریم که برای اجرای سایر پروژه های شهرداری منطقه دو بتوانیم اعتبارت لازم را دریافت کنیم.

فدایی فر خاطرنشان کرد: این پروژه با هدف احترام به عابران پیاده به ویژه سالمندان، کم توانان جسمی و کودکان برای سهولت در عبور و مرور آنها در حال احداث است.
 

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط