یکشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۲۳

-----------بخشی از معضلات ناحیه شهری آزادگان در آبان ماه برطرف شد

معاون منطقه دو شهرداری قزوین گفت: بخشی از معضلات ناحیه شهری آزادگان منطقه 2 شهرداری قزوین در آبان ماه امسال برطرف شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، زارعی با اعلام این خبر اظهار کرد: در آبان ماه امسال  منطقه دو شهرداری قزوین تمام تلاش خود را انجام داده تا بدین وسیله بتواند در زمینه های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی و غیره اقدامات مختلفی را در دو ناحیه شهری شهید بابایی و آزادگان انجام دهد.

وی افزود: براساس همین سیاست، این منطقه در آبان ماه امسال، در ناحیه شهری آزادگان منطقه 2 شهرداری قزوین اقدامات مختلفی را در زمینه لکه گیری معابر، تعمیر ترانشه معابر، پیاده روسازی اسفالت و کفپوش، ترمیم و یا نصب جداول، دریچه ها و غیره انجام داده است.

معاون منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: براساس آمار در ناحیه شهری آزادگان منطقه 2 شهرداری قزوین 390 مربع لکه گیری معابر، 502 مربع تعمیر ترانشه معابر و 243 متر مربع پیاده رو سازی آسفالت و کفپوش انجام شده است.

زارعی بیان کرد: در آبان ماه امسال  سعی شده است تا بتوانیم با سازمان های مختلفی از جمله سازمان عمران، سازمان مدیریت پسماندها، سازمان فرهنگی و ورزشی، سازمان پارک ها و فضای سبز و سازمان های خدمات رسان دیگر برای برطرف کردن معضلات این ناحیه شهری ارتباط گیری کنیم که 63 مورد به ثبت رسیده است.

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط