دوشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۰۸

زارعی:

147 متر از معابر ناحیه آزادگان پیاده رو سازی آسفالت و کفپوش شد

معاون منطقه دو شهرداری قزوین گفت: آذر ماه امسال 147 متر از معابر ناحیه شهری آزادگان پیاده رو سازی آسفالت و کفپوش شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، زارعی گفت: ساماندهی و ارتقای سطح کیفی معابر شهری از مهم ترین سر فصل‌های بودجه عمرانی شهرداری است که در این زمینه ساماندهی کالبدی فضاهای شهری و بهسازی اصولی زیر ساخت‌های عمرانی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: برای اجرایی کردن این سیاست، پروژه‌های متعددی در زمینه آسفالت ریزی و لکه گیری آسفالت، پیاده روسازی و اجرای عملیات جدول گذاری در حال اجرا است که امیدواریم چنین عملیات های در بهبود سیمای شهری و رضایت شهروندی موثر باشد.

این مسوول گفت: در راستای همین سیاست در آذر ماه امسال 147 متر از معابر ناحیه شهری آزادگان پیاده رو سازی آسفالت و کفپوش شده است.

معاون منطقه دو شهرداری قزوین اضافه کرد: از این متراژ 114 متر مربوط به پیاده رو سازی آسفالت و 43 متر پیاده رو سازی کفپوش انجام شده است.

زارعی اظهار داشت: روند اجرایی بهبود سطح کیفی معابر سطح شهر با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی و با هدف ساماندهی معابر، زیباسازی فضاهای شهری همسو با نیاز شهر و شهروندان به صورت گسترده تا پایان امسال ادامه خواهد یافت.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط