سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۰۹

زارعی:

پیگیری 131 مورد از معضلات ناحیه شهری آزادگان در آذرماه امسال

معاون منطقه دو شهرداری قزوین گفت: ناحیه شهری آزادگان منطقه دو شهرداری قزوین در آذر ماه امسال 131 مورد پیگیری معضلات و مشکلات این ناحیه را از سازمان ها و اداره های مختلف انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، زارعی با اشاره به اقدامات انجام شده این منطقه در ماه گذشته اظهار داشت: منطقه دو شهرداری قزوین حساسیت ویژه ای برای تعامل هر چه بیشتر با دستگاه های و سازمان های مختلف وابسته به شهرداری قزوین دارد تا بدین وسیله مشکلات شهروندان را در مدت زمان کوتاهی انجام شود.

وی افزود: این منطقه در هر ماه به صورت میانگین با هشت سازمان وابسته به شهرداری قزوین ارتباط برقرار کرده و با توجه به این ارتباط ها مشکلات شهری را برطرف کرده است.

این مسوول گفت: به طور مثال ناحیه شهری آزادگان منطقه دو شهرداری قزوین در آذر ماه امسال 131 مورد پیگیری معضلات و مشکلات این ناحیه را از سازمان ها و اداره های مختلف انجام داده است.

معاون منطقه دو شهرداری قزوین اضافه کرد: از این تعداد 47 مورد در سازمان عمران، 19 مورد در مدیریت پسماند، پنج مورد در فضای سبز، سه مورد در ترافیک و 57 مورد خدمات رسان انجام داده است.

زارعی اظهار داشت: امیدواریم با توجه به این پیگیری ها مشکلات شهروندان در این منطقه کاهش یافته و رضایت شهروندی افزایش یابد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط