سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۴

بهرامی:

ممانعت از 1531 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه 2 شهرداری قزوین

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: یکی از اقدامات مهم واحد اجرائیات ممانعت از ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز بوده است که در 10 ماه نخست امسال یک هزار و 531 مورد بوده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین بهرامی با اشاره به مهمترین اقدامات واحد اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین از ابتدای امسال اظهار کرد: واحد اجرائیات منطقه دو از ابتدای امسال اقدامات متعددی را در زمینه ممانعت از ساخت و ساز و تعمیر غیرمجاز، اجرای حکم، ارائه اخطار کتبی جهت تعطیلی کار، اخذ تعهد کتبی از متخلفین، جمع آوری وسایل متخلفین، ارائه اخطار کتبی به مغازه داران و غیره انجام داده است.

وی افزود: در همین راستا یکی از اقدامات مهم این واحد ممانعت از ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز بوده است که در 10 ماه نخست امسال یک هزار و 531 مورد بوده است.

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: شهروندان قزوینی باید در ساخت و سازها و تعمیرات ساختمانی خود نسبت به قوانین شهرداری دقت نظر داشته باشند و ساخت و ساز را براساس دستورالعمل های شهرداری انجام دهند.

بهرامی خاطرنشان کرد: شهروندان در زمینه ساخت و ساز از لحاظ قانونی توجیه می شوند ولی باز هم عده ای به قوانین اعتنا نکرده و تخلفات مختلفی را انجام می دهند.

وی افزود: امیدواریم با افزایش قانون مداری شهروندان که تا حدود زیادی هم توسط بسیاری از همشهریان انجام می شود دیگر شاهد دستور ممانعت ساخت و ساز هیچ بنایی نباشیم.

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط