یکشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۹

جلسه ساماندهی سد معبر منطقه دو شهرداری قزوین برگزار شد

جلسه ساماندهی سد معبر منطقه دو شهرداری قزوین با حضور معاونت ها و سازمان های مختلف شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین در این جلسه وحید مقدم سلیمی معاون خدمات شهری شهرداری قزوین، سلمیان بهرامی سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین، غلامعباس مهرعلیان مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، علیرضا شمسینی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین و کارشناسان منطقه دو شهرداری و سازمان های مختلف شهرداری قزوین حضور داشتند.

در این جلسه راهکارهای رفع سد معبر بررسی مصوباتی درباره ساماندهی افرادی که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند تصویب و مقرر شد به زودی به اجرا در بیاید.

سلیمان بهرامی در این جلسه اظهارکرد: سد معبر یکی از موضوعاتی است که همواره باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است و انتقادات جدی آنها را در پی دارد.

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: متاسفانه این پدیده با استفاده نامتعارف از معابر عمومی همراه بوده و مانع از اعمال حق عمومی و تضییع حقوق شهروندان می شوند که در این زمینه منطقه دو شهرداری قزوین با جدیت ورود خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر یک عزم جدی برای مدیریت و ساماندهی سد معبر در این منطقه وجود دارد که امیدواریم با حمایت مسوولان این عزم تبدیل به یک اقدام تاثیرگذار شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط