صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبرداد :
پاسخگويي منطقه2شهرداري قزوين به 3744پيام مردمي سامانه 137 درسال92
مدير شهرداري منطقه 2 قزوين از پاسخگويي به 3744پيام سامانه137 منطقه 2 شهرداري در سال 92خبر داد.
فرامرز صادقي مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: درسال92 با سامانه137 منطقه 2 شهرداري3744تماس گرفته شده كه1546مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت ،مرمت،ولكه گيري ونگهداري معابربوده است .
صادقي افزود: بعداز مسئله مربوط به آسفالت، مرمت ولكه گيري ونگهداري معابر 614مورد تماس شهروندان مربوط به جلوگيري از سدمعبر اصناف ودستفروشان مي باشد كه مشكلات فراواني را بوجود آورده است .
صادقي در ادامه گفت : براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
صادقي در پايان گفت : از همشهريان عزيز درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف نمايد.
در پايان قابل ذكر است تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايستي حل و فصل گردد.
كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايستي انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد . سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
لازم به ذكر است از 3744پيام دريافت شده به3677پيام رسيدگي واقدام شده و67 پيام در دست بررسي مي باشد.