یکشنبه ۱۳۹۳/۰۱/۱۷

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبرداد :

پاسخگويي منطقه2شهرداري قزوين به 3744پيام مردمي سامانه 137 درسال92

مدير شهرداري منطقه 2 قزوين از پاسخگويي به 3744پيام سامانه137 منطقه 2 شهرداري در سال 92خبر داد.


فرامرز صادقي مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: درسال92 با سامانه137 منطقه 2 شهرداري3744تماس گرفته شده كه1546مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت ،مرمت،ولكه گيري ونگهداري معابربوده است .
صادقي افزود: بعداز مسئله مربوط به آسفالت، مرمت ولكه گيري ونگهداري معابر 614مورد تماس شهروندان مربوط به جلوگيري از سدمعبر اصناف ودستفروشان مي باشد كه مشكلات فراواني را بوجود آورده است .
صادقي در ادامه گفت : براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
صادقي  در پايان گفت : از همشهريان عزيز درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف نمايد.
در پايان قابل ذكر است تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايستي حل و فصل گردد.
كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايستي انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد . سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات  در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
لازم به ذكر است از 3744پيام دريافت شده به3677پيام رسيدگي واقدام شده و67 پيام در دست بررسي مي باشد.

 

تصاویر مرتبط