یکشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۰

بهرامی:

ثبت 168 پیام در سامانه 137 منطقه 2 شهرداری قزوین

سرپرست منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده در منطقه 2 شهرداری قزوین در بهمن ماه امسال 190 مورد ارتباط مردم با سامانه 137 به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، بهرامی با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده این منطقه در بهمن ماه امسال اظهار كرد: شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شده مردم و شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین کمتر به این منطقه مراجعه کرده و مطالبات خود را از طریق روش‌های ديگری مطرح کنند.


وی افزود: یکی از بهترین روش‌های ارتباط گیری شهروندان با مسئولان شهرداری سامانه 137 است که به اين وسیله شهروندان می‌توانند دغدغه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به موضوعات مختلف این منطقه بیان کنند.


سرپرست منطقه 2 شهرداری قزوین اظهار کرد: براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده در منطقه 2 شهرداری قزوین، در بهمن ماه امسال 190 مورد ارتباط مردم با سامانه 137 به ثبت رسیده است.


بهرامی تصریح کرد: براساس آمار به ثبت رسیده 128 مورد از این پیام ها در ناحیه شهری شهیدبابایی و 62 مورد هم در ناحیه شهری ازادگان به ثبت رسیده است.

سرپرست منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: موضوعاتی از قبیل آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر، نصب و مرمت جالیز، نصب و مرمت موزاییک، احداث و مرمت نهر آب، اجرای دیوار آجری  و غیره از جمله مهم ترین مواردی هستند که مردم منطقه دو به وسیله سامانه 137 مسئولان شهرداری را مطلع و این منطقه به سرعت مشکلات را برطرف کرده است.


وی افزود: با توجه به افزایش شیوع کرونا در کشور همچنان به شهروندان توصیه می شود که از روش‌های غیرحضوری برای برطرف کردن مشکلات خود اقدام کنند.
پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط