دوشنبه ۱۳۹۳/۰۲/۰۱

صادقي،مديرمنطقه دو شهرداري قزوين خبرداد :

پاسخگويي منطقه2شهرداري به 292پيام مردمي درفروردين ماه

مديرشهرداري منطقه 2 قزوين از پاسخگويي سامانه137 منطقه 2 شهرداري به 292تماس درافروردين ماه خبرداد.

 

فرامرز صادقي مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: درفروردين ماه 92 با سامانه137 منطقه 2 شهرداري292تماس گرفته شده كه122مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت ،مرمت،ولكه گيري ونگهداري معابربوده است .
به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين ، صادقي افزود: بعداز مسئله مربوط به آسفالت، مرمت ولكه گيري ونگهداري معابر بيشترين تماس شهروندان مربوط به جلوگيري از ساخت وساز غير مجازمي باشد كه مشكلات فراواني را بوجود آورده است .
صادقي در ادامه گفت : براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
صادقي  در پايان گفت : از همشهريان عزيز درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف نمايد.
در پايان قابل ذكر است تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايستي حل و فصل گردد.
كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست .و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايستي انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد . سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات  در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
لازم به ذكر است از 292 پيام دريافت شده به230 پيام رسيدگي واقدام شده و62 پيام در دست بررسي م يباشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط