سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۳/۱۱

بهرامی:

117 پیام در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسید

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: 117 پیام در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین در اردیبهشت ماه امسال به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، بهرامی با تایید این خبر اظهار کرد: يکي از ظرفيت هايي که در عصر حاضر سازمان ها مي توانند با استفاده از آن رسيدن به اهداف و انجام امور خود را تسهيل کنند اينترنت و ساير ابزار هاي ارتباطي و مشارکت دادن مردم بدون حضور فيزيکي آنها در اجراي امور است.

وی افزود: شهرداری قزوین بر اساس همین سیاست از سال 91 سامانه 137 را راه اندازی کرده تا بدین وسیله مردم بتوانند در مدت زمان کوتاهی مشکلات خود را بیان و آنها را برطرف کنند.

این مسوول گفت: این سامانه با توجه به شیوع ویروس کرونا از اهمیت بیشتری پیدا کرده و روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود.

بهرامی اضافه کرد: تا به امروز استقبال مردم و شهروندان از این سامانه مطلوب ارزیابی می شود و در اردیبهشت ماه امسال 117 پیام در این سامانه به ثبت رسیده است.

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: از این تعداد 43 مورد در ناحیه شهری آزادگان و 74 مورد در ناحیه شهری شهیدبابایی به ثبت رسیده است.

وی گفت: با توجه به ادامه روند کرونایی کشور همچنان تاکید مدیران شهرداری قزوین برای پیگیری امور شهروندان سامانه 137 است که امیدواریم به بهترین شکل ممکن انجام شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط