شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۲۳

بهرامی خبرداد

توجه به محوریت فرهنگ و ورزش در پروژه های عمرانی منطقه دو شهرداری قزوین

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پروژه های عمرانی منطقه دو شهرداری قزوین با محوریت فرهنگ و ورزش آغاز شده و تا به امروز هم پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، بهرامی با اعلام این خبر اظهارکرد: منطقه دو شهرداری قزوین در حال حاضر پروژه های عمرانی شاخصی را برای توسعه شهر قزوین تدارک دیده و بهره برداری هر کدام از این پروژه ها غنای فرهنگی و ورزشی شهر را از لحاظ زیرساخت افزایش می دهد.
وی افزود: پروژه خانه تئاتر شهر قزوین مهم ترین پروژه فرهنگی این شهر به حساب می آید که در حال حاضر در مراحل نهایی خود قرار دارد و این امیدواری وجود دارد که در آینده ای نزدیک به بهره برداری رسیده و یکی از نیازهای جدی اهالی فرهنگ و هنر را در استان قزوین برطرف کند.
این مسوول گفت: البته در کنار این پروژه بزرگ فرهنگی زیر پروژه ها و پروژه های فرهنگی کوچک تری از جمله احداث نمازخانه بوستان ملت هم در زمینه های فرهنگی در حال انجام است.
بهرامی با اشاره به پروژه های ورزشی این منطقه اضافه کرد: منطقه دو شهرداری قزوین در زمینه فراهم کردن زیرساخت های ورزشی برای شهروندان هم دغدغه های زیادی دارد و در حال حاضر چند پروژه مهم ورزشی از جمله سوله ورزشی شرق بلوار باهنر، مجموعه ورزشی شقایق 2، بوستان ولایت و غیره را در دستور کار قرار دارد.
وی اظهار داشت: نکته قابل توجه در این پروژه پیشرفت فیزیکی خوب آنها تا به امروز است که امیدواریم با روی کار آمدن اعضای جدید شورای اسلامی شهر قزوین این پروژه ها با سرعت بیشتری احداث شود.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: امیدواریم با احداث این پروژه های عمرانی بتوانیم یک شهر با نشاط و سر زنده را برای همشهریان قزوینی فراهم کنیم.
پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط