چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۵/۰۱

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

پاسخگويي منطقه دو شهرداري قزوين به 404 پيام مردمي سامانه 137

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين از پاسخگويي سامانه 137 اين منطقه به 404 تماس در تير 93 خبر داد.

 

فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در تير 93 با سامانه 137 منطقه 2 شهرداري 404 تماس گرفته شده كه144  مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت، مرمت و لكه گيري و نگهداري معابر بوده است.
به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛ صادقي افزود: بعد از مسئله مربوط به آسفالت، مرمت و لكه گيري و نگه‌داري معابر،111 مورد تماس شهروندان مربوط به جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان مي باشد كه مشكلات فراواني را به وجود آورده است.
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
صادقي گفت: از شهروندان درخواست مي‌شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف نمايد.
وي افزود: تعداد زيادي از درخواست‎ها، مشكلات معابر و محلات مي‌باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل گردد كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست.
وي گفت: براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواست‌ها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد. سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
اين مقام مسوول گفت: از 404پيام دريافت شده به358پيام رسيدگي واقدام شده و41پيام در دست بررسي مي باشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط