دوشنبه ۱۴۰۰/۰۶/۰۸

بهرامی

853 متر از معابر ناحیه شهیدبابایی ترمیم و بهسازی شد

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: مرداد ماه امسال 853 متر مربع از معابر ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه 2 شهرداری قزوین ترمیم و بهسازی شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، بهرامی با اعلام این خبر اظهار کرد: منطقه 2 شهرداری قزوین با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم در راستای برطرف کردن مشکلات شهروندان، سهولت تردد، حفظ حقوق شهروندی و در جهت انجام تکالیف قانونی خود و جلب رضایت شهروندان اقدام به ترمیم و بهسازی معابر این منطقه کرده است. 

وی افزود: در همین راستا در مرداد ماه امسال 853 متر مربع از معابر ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه 2 شهرداری قزوین ترمیم و بهسازی شده است. 

این مسوول گفت: با توجه به وسعت زیاد معابر سطح شهر و تعدد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع ایرادات، ترمیم و روکش براساس اولویت بندی تا پایان فصل انجام خواهد شد. 

بهرامی اضافه کرد: این عملیات های عمرانی بیشتر براساس نظارت های مستمر کارشناسان منطقه 2 شهرداری قزوین و با توجه به درخواست های مردم و شهروندان صورت گرفته است. 

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: شهروندان می توانند گزارش خرابی و مشکلات معابر نواحی منطقه دو شهرداری قزوین را از طریق سامانه 137 و یا به 2 روش تلفنی و مکتوب به سمع و نظر مدیران شهرداری برسانند. 

پایان پیام.

تصاویر مرتبط