پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۶/۱۸

بهرامی

مورد مراجعه مردمی در ناحیه شهیدبابایی به ثبت رسید

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: 233 مورد مراجعه های مردمی براساس آمار نرم افزاری در ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، بهرامی با اشاره به مهم ترین فعالیت های این منطقه در مرداد ماه امسال اظهار کرد: منطقه دو شهرداری قزوین یکی از مراکز پرتردد و پرازدحام شهرداری قزوین به حساب می آید و روزانه تعداد بسیاری زیادی از شهروندان به این منطقه مراجعه می کنند. 

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا و آغاز پیک پنجم کرونا یکبار دیگر موضوع فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مطرح شد که نتیجه آن تاکید مدیران منطقه برای پیگیری غیرحضوری مطالبات شهروندان بوده است. 

این مسوول گفت: در همین راستا سازوکارهای مختلفی فراهم شده تا بدین وسیله مردم و شهروندان بتوانند به راحتی هر چه تمام تر این مطالبات را بیان کنند. 

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اضافه کرد: چهار مدل حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 روش هایی است که شهروندان می توانند به وسیله آنها در کمترین زمان ممکن با مدیران و مسئولان شهرداری منطقه دو قزوین ارتباط گرفته و در مدت زمان کوتاهی استعلام اقدامات انجام شده را بگیرند. 

بهرامی گفت: برهمین اساس در مرداد ماه امسال شاهد ارتباط خوب مردم در این چهار زمینه بوده ایم و 233 مورد مراجعه های مردمی براساس آمار نرم افزاری در ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است. 

این مقام مسوول افزود: با توجه به همه گیری بیماری کرونا همچنان تاکید شهرداری منطقه دو قزوین بر مراجعه غیر حضوری مردم است تا بدین وسیله از احتمال ابتلا به این بیماری در بین شهروندان و مراجعه کنندگان به شهرداری کاهش پیدا کند. 

پایان پیام.

تصاویر مرتبط