چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۵/۲۹

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

پاسخگويي منطقه 2 شهرداري قزوين به هزار و 960 پيام مردمي

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين از پاسخگويي سامانه 137 منطقه 2 شهرداري به هزار و 960 تماس در پنج ماهه 93 خبر داد.

فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در پنج ماهه سال جاري با سامانه137 منطقه 2 شهرداري 1960تماس گرفته شده كه709 مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت، مرمت و لكه گيري و نگهداري معابر بوده است .

صادقي افزود: بعد از مسئله مربوط به آسفالت، مرمت و لكه‎گيري و نگهداري معابر 503 مورد تماس شهروندان مربوط به جلوگيري از سدمعبر اصناف و دستفروشان مي باشد كه مشكلات فراواني را به وجود آورده است.
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
صادقي  در پايان گفت: از همشهريان درخواست مي‌شود در زمان تماس با سامانه  137نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.
در پايان قابل ذكر است؛ تعداد زيادي از درخواست‎ها، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايستي حل و فصل گردد.
كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرار مي‌گيرد.
سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات  در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
لازم به ذكر است از 1960پيام دريافت شده به1905پيام رسيدگي واقدام شده و91پيام در دست بررسي مي باشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط