سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۷

بهرامی خبر داد:

اجرای 5 پروژه شاخص عمرانی در منطقه دو شهرداری قزوین

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پنج پروژه شاخص عمرانی هم اکنون در منطقه دو شهرداری قزوین در حال احداث است که امیدواریم در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، سلیمان بهرامی با اشاره به این خبر اظهار کرد: این منطقه در حال حاضر پروژه های متعددی را در دستورکار دارد تا بدین وسیله به رشد زیرساخت های شهری در بخش های مختلف بپردازد.
وی افزود: سعی شده این پروژه ها در بخش های مختلفی فرهنگی، تفریحی و ورزشی تقسیم شود و برای هر کدام از موضوعات یک پروژه عمرانی دنبال شود.
این مسوول گفت: خانه تئاتر شهر قزوین، مجموعه ورزشی شقایق 2، بوستان ولایت، سوله ورزشی شرق بلوار باهنر و  فاز سوم بوستان امام علی (ع) از مهم ترین پروژه ها می باشند که هر کدام به اندازه ای رشد فیزیکی داشته و امیدواریم به زودی به بهره برداری برسند.
بهرامی اضافه کرد: در این میان پروژه خانه تئاتر شهر قزوین 85 درصد، مجموعه ورزش شقایق دو 20 درصد، سوله ورزشی شرق بلوار باهنر 15 درصد، فاز سوم بوستان امام علی (ع) 80 درصد و بوستان ولایت 15 درصد رشد فیزیکی داشته است.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: متاسفانه در روند برخی از این پروژه ها با مشکل کمبود اعتبار مواجه شده ایم که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم این مشکل کاهش یابد.
پایان پیام.

تصاویر مرتبط