یکشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۹

ملاقات مردمی اعضای شورای شهر قزوین با شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین

ملاقات مردمی اعضای شورای شهر قزوین با شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین منجر به برطرف شدن مشکلات 22 شهروند قزوینی شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، این دیدار با حضور حسین صلح جو، علی فرمانی و مهری سادات تقوی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و سلیمان بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین انجام شد.
در این دیدار که به صورت هفتگی و با توجه به اولویت مشکلات شهروندان صورت می گیرد منجر به برطرف شدن مشکلات 22 شهروند منطقه دو شهرداری قزوین شد.
این ملاقات مردمی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و برای تسریع در روند بررسی مشکلات انجام شده که منجر به رضایت شهروندان این منطقه شده است.
موضوعات و مشکلات مربوط به تملک، شهرسازی، عمرانی و غیره از جمله مهم ترین موضوعاتی بود که در این ملاقات مردمی از سوی شهروندان مطرح و توسط اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بررسی، پیگیری و برطرف شد.
سلیمان بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین در حاشیه این ملاقات مردمی اظهار داشت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود و منطقه دو شهرداری قزوین در این زمینه برنامه ریزی گسترده ای انجام داده است.
وی افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت.

تصاویر مرتبط