یکشنبه ۱۳۹۰/۰۷/۰۳

نصرتي، شهردار قزوين:

اتمام به موقع پروژه هاي شهري موجب تكريم شهروندان است

اجراي پروژهاي شهري و اتمام آن در موعد مقرر در راستاي تكريم شهروندان صورت مي گيرد./همراهي مردم قزوين كه سختي هاي اجراي پروژه هاي عمراني را پذيرفته اند وجاي تشكر دارد.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين در آيين افتتاح و بهره برداري از پنج پروژه شاخص و مهم شهرداري قزوين كه با حضور وزير كشور، استاندار و نمايندگان مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي و مدير عامل بانك مهر و ديگر مديران استاني و شهري در سالن اجتماعات قائم منطقه دو شهرداري برگزار شد، گفت: در ابتدا از تمامي مردم قزوين كه سختي هاي اجراي پروژه هاي عمراني را پذيرفته اند و همراهي كردند تشكر مي كنم.
نصرتي در ادامه با تقدير از استاندار، نمايندگان مجلس و مديران و كاركنان شهرداري قزوين در اهتمام به اجراي پروژه هاي شهري افزود:طرح جامع شهري ،طرح هاي تفصيلي، برنامه توسعه راهبردي CDS، برنامه دستور كار 21 محلي، پشتوانه فعاليت مديريت شهري است و شهرداري براساس برنامه چشم انداز تدويني خود مبني بر ايجاد يك شهري با جاذبه هاي گردشگري حركت مي كند.
وي با اشاره به تشكيل كارگروه" قزوين +20 " متشكل از 60 كارشناس خبره اعلام كرد: در اين كارگروه 20 پروژه تحول گرا طرح شد كه بعد از تصويب شوراي اسلامي شهر كه علاوه بر نظارت و سياست گذاري، همراهي ويژه اي با شهرداري دارد، به مرحله اجرا رسيد.
شهردار قزوين با تاكيد بر اين كه اجراي پروژه هاي شهري با توجه به تكريم شهروندان برنامه ريزي شده است ، افزود: اجراي پروزهاي شهري و اتمام آن در موعد مقرر در راستاي تكريم شهروندان صورت مي گيرد.
نصرتي با اعلام اينكه شهرداري براي تامين مالي پروژه ها با هدف اتمام به موقع نسبت به استفاده از منابع مالي موسسات مالي و اعتباري، استفاده از صندوق زمين و سرمايه، فروش اوراق مشاركت و خريد زمين اقدام كرد، افزود: با توجه به اينكه قيمت زمين و مسكن در قزوين در 15 سال اخير در مقام دوم تا پنجم كشور بوده است و مديريت شهري هميشه با تهديد اين مسئله مواجه بوده است، با حمايت استاندار توانستيم زمين هاي مناسبي را براي شهرداري خريداري كنيم كه سرمايه اي براي تامين مالي پروژه هاي آتي شهرداري خواهد بود.
وي ايجاد حوزه سرمايه گذاري در شهرداري، پر رنگ نمودن نقش جايگاه سراي سعدالسلطنه به عنوان بزرگترين كاروانسراي درون شهري خاورميانه و...از برنامه هاي ديگر شهرداري عنوان كرد و گفت: انتقال پادگان قزوين به خارج شهر، خريد فرودگاه، احداث متروي هشتگرد –محمديه، احداث كمربندي جنوب شهر، انتقال پسآب فاضلاب شهري به بوستان باراجين و كلان شهر شدن قزوين نيازمند عزم ملي و حمايت وزير كشور است.
شهردار قزوين در پايان خطاب به رسانه ها و مديران استاني گفت: بخش اعظم پروژه هاي شهري در مرحله اجرا قرار گرفته است و نيازمند بستر سازي براي افزايش صبر و تحمل شهروندان هستيم تا قزوين را به جايگاه اصلي اش باز گردانيم. 
 

 

تصاویر مرتبط