دوشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۰۱

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبرداد؛

پاسخگويي منطقه 2 شهرداري به405تماس مردمي در آذر93

در آذر 93 با سامانه137 منطقه2 شهرداري 405 تماس گرفته شده كه 161 مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت، مرمت و لكه‌گيري و نگهداري معابر بوده است.

فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در آذر93 با سامانه137 منطقه2 شهرداري405 تماس گرفته شده كه161 مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت ،مرمت و لكه‌گيري و نگهداري معابر بوده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين،صادقي افزود: بعد از مسئله مربوط به آسفالت، مرمت و لكه گيري و نگهداري معابر 137مورد تماس شهروندان مربوط به جلوگيري از سدمعبر اصناف و دستفروشان مي باشد كه مشكلات فراواني را به وجود آورده است.
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
صادقي در پايان گفت: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.
در پايان قابل ذكر است؛ تعداد زيادي از درخواست ها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل گردد كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد .
سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.

لازم به ذكر است؛ از 405يام دريافت شده به 352پيام رسيدگي واقدام شده و53پيام در دست بررسي مي باشد.

پايان پيام

تصاویر مرتبط