چهارشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۱۰

با هدف آشنايي با وظايف شورا و شهرداري صورت گرفت؛

حضور اعضاي شوراي دبستان اسوه در منطقه 2 شهرداري قزوين

اعضاي شوراي دبستان اسوه به همراه معاونت پرورشي و معلمان خود با حضور در منطقه 2 شهرداري با وظايف شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين ؛ در اين ديدار که درمحيطي صميمي و آموزنده و با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر، مدير و معاونين منطقه 2 شهرداري قزوين حضور داشتند .

فرامرز صادقي مدير منطقه 2 شهرداري قزوين در اين ديدار خواستار گسترش اين گونه  برنامه ها شد و گفت : حضور آينده سازان اين شهر در کنار مديريت شهري مي تواند در انتقال تجربيات نقش بسزايي داشته باشد.

وي گفت: دانش آموزان و مربيان مي توانند مديريت شهري را در پيشبرد اهداف خود ياري نمايند و گام بزرگي را براي رسيدن به شهري زيبا و آباد بردارند.
در اين جلسه احد چگيني عضو شوراي اسلامي شهر قزوين نيز ضمن عرض خير مقدم به اعضاي شوراي دبستان اسوه در سخناني به معرفي شوراي اسلامي شهر قزوين پرداخت .
چگيني گفت : شوراي اسلامي شهر يکي از ثمرات مهم و بي نظير انقلاب اسلامي است که به فرمان رهبر کبير انقلاب (ره) تشکيل شد.
اين عضو شوراي اسلامي شهر قزوين هچنين گفت :شوراي اسلامي شهر قزوين اقدامات مهم و عملکرد قابل قبولي در چهاردوره داشته و به حول قوه الهي در آينده نيز شهروندان عزيز از خدمات و عملکرد شوراي اسلامي شهر بيش از پيش بهره مند خواهند شد .
 چگيني در پايان سخنان خود از حضور اعضاي شوراي دبستان اسوه تشکر کرد . در اين جلسه همچنين خانم کريمي رئيس شوراي دبستان اسوه مطالبي در خصوص چگونگي تشکيل شوراي دبستان و شرح وظايف آن بيان کرد .
 اين عضو شوراي دبستان اسوه در پايان از همکاري ومساعدت مديريت منطقه 2 شهرداري براي حضور در جلسه اعضاي شوراي شهر و ديدار با آنها تقدير کرد و آن را تجربه اي به يادماندني و گرانبها دانست .
در پايان اين جلسه مديريت منطقه 2 هدايايي به رسم يادبود به اعضاي شوراي دبستان اسوه اهدا کرد.   
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط