پاسخگويي منطقه 2 شهرداري قزوين به 228پيام مردمي
مدير منطقه 2 شهرداري قزوين از پاسخگويي سامانه137 اين منطقه به 228تماس در فروردين 94 خبر داد.
مدير منطقه 2 شهرداري قزوين از پاسخگويي سامانه137 اين منطقه به 228تماس در فروردين 94 خبر داد.
با توجه به اقدامات شاخص شهرداري قزوين مستندسازي و آرشيو تخصصي در روابط عموميهاي شهرداري قزوين پر رنگتر خواهد شد تا منبعي قابل دسترس در حوزههاي مختلف براي ارائه گزارشهاي عملکرد باشد.
براي موفقيت در شهرداري و خدمات رساني بهتر به شهروندان بايد کارکنان با اتحاد و همدلي در کنار هم قرار گيرند و پيشنهاداتي که موجب تسريع در ارائه خدمات ميشود بايد سريعتر عملياتي شود.
درسال 93 تعداد 125پرونده حقوقي رسيدگي به اعتراض مالكان به آرا كميسيون ماده صد و غيره در واحد حقوقي منطقه 2 شهرداري تشكيل شد.